nutizie

I schedarii digitali 3D anu cambiatu u modu di travagliu di l'ingegneri cù i pruduttori.L'ingegneri ponu avà cuncepisce una parte cù u software CAD, mandà u schedariu digitale à un fabricatore, è avè u fabricatore fà a parte direttamente da u schedariu utilizendu tecniche di fabricazione digitale cum'èLavorazione CNC.

Ma ancu s'è i schedarii digitali anu fattu a fabricazione più veloce è simplice, ùn anu micca rimpiazzatu cumplettamente l'arti di scrive, vale à dì a creazione di disegni di ingegneria dettagliati è annotati.Questi disegni 2D ponu parè obsoleti cumparatu cù CAD, ma sò sempre un modu impurtante per furnisce infurmazioni nantu à u disignu di parti - in particulare informazioni chì un schedariu CAD ùn pò micca facilmente trasmette.

Questu articulu vede i principii di i disegni 2D in l'ingegneria: ciò chì sò, cumu travaglianu in relazione à i mudelli 3D digitale, è perchè duvete sempre sottumettenu à a cumpagnia di fabricazione cù u vostru schedariu CAD.

Cosa hè un disegnu 2D?

In u mondu di l'ingenieria, un disegnu 2D o un disegnu di l'ingegneria hè un tipu di disegnu tecnicu chì trasmette infurmazioni nantu à una parte, cum'è a so geometria, dimensioni è tolleranza accettabile.

A cuntrariu di un schedariu CAD digitale, chì rapprisenta una parte non fatta in trè dimensioni, un disegnu ingegneria rapprisenta a parte in duie dimensioni.Ma queste vedute bidimensionali sò solu una caratteristica di un disegnu tecnicu 2D.In più di a geometria di a parte, un disegnu cuntene infurmazione quantitativa cum'è dimensioni è tolleranze, è infurmazione qualitativa cum'è i materiali designati di a parte è i fini di a superficia.

Di genere, un disegnatore o ingegnere sottumetterà un inseme di disegni 2D, ognunu di i quali mostra a parte da una vista o un angolo sfarente.(Alcuni disegni 2D seranu viste dettagliate di caratteristiche particulari.) A relazione trà i diversi disegni hè di solitu spiegata per via di un disegnu di assemblea.Vista standard include:

Viste isometriche

Viste ortugrafiche

Viste ausiliarie

Viste di sezione

Viste di dettagliu

Tradizionalmente, i disegni 2D sò stati fatti manualmente cù l'equipaggiu di scrittura, vale à dì una tavola di scrittura, un matita è strumenti di scrittura per disegnu cerchi è curve perfetti.Ma oghje i disegni 2D ponu ancu esse fatti cù u software CAD.Una volta l'applicazione populari hè Autodesk AutoCAD, un pezzu di software di disegnu 2D chì si avvicina à u prucessu di scrittura manuale.È hè ancu pussibule generà automaticamente disegni 2D da mudelli 3D utilizendu software CAD cumuni cum'è SolidWorks o Autodesk Inventor.

Disegni 2D è mudelli 3D

Perchè i mudelli 3D digitale trasmettenu necessariamente a forma è e dimensioni di una parte, pò pare chì i disegni 2D ùn sò più necessarii.In un certu sensu, questu hè veru: un ingegnere pò disignà una parte cù u software CAD, è quellu stessu schedariu digitale pò esse mandatu à un pezzu di machina per a fabricazione, senza chì nimu hà mai pigliatu un lapis.

Tuttavia, questu ùn conta micca tutta a storia, è parechji pruduttori apprezzanu di riceve disegni 2D cù i fugliali CAD quandu facenu pezzi per un cliente.I disegni 2D seguenu i standard universali.Sò faciuli di leghje, ponu esse trattati in una varietà di paràmetri (a cuntrariu di una pantalla di computer), è ponu enfatizà chjaramente dimensioni critiche è tolleranze.In corta, i pruduttori parlanu sempre a lingua di i disegni tecnichi 2D.

Di sicuru, i mudelli 3D digitale ponu fà assai di l'elevazione pesante, è i disegni 2D sò menu necessarii ch'elli eranu una volta.Ma questu hè una bona cosa, postu chì permette à l'ingegneri d'utilizà disegni 2D principalmente per trasmette l'infurmazioni più impurtanti o micca cunvinziunali: specificazioni chì ùn puderanu micca esse immediatamente chjaru da u schedariu CAD.

In riassuntu, i disegni 2D deve esse usatu per cumplementari un schedariu CAD.Creendu tramindui, dà à i pruduttori l'imagine più chjara di i vostri bisogni, riducendu a probabilità di miscommunication.

Perchè i disegni 2D sò impurtanti

Ci hè parechje ragioni per chì i disegni 2D restanu una parte impurtante di u flussu di travagliu di fabricazione.Eccu solu uni pochi di elli:

Funzioni critiche: I disegnatori ponu mette in risaltu infurmazioni impurtanti nantu à i disegni 2D per chì i fabricatori ùn saltate micca qualcosa di impurtante o malintendenu una specificazione potenzialmente ambigua.

Portabilità: Disegni tecnichi stampati 2D ponu esse facilmente spustati, spartuti è leghje in una varietà di ambienti.A visualizazione di un mudellu 3D nantu à una pantalla di l'urdinatore hè utile per i pruduttori, ma ùn pò esse micca un monitor vicinu à ogni centru di machining o stazione di post-processing.

Familiarità: Ancu s'è tutti i pruduttori sò familiarizati cù CAD, ci sò discrepanze trà i diversi formati digitale.A scrittura hè una tecnica stabilita, è i normi è i simboli utilizati nantu à i disegni 2D sò ricunnisciuti da tutti in l'affari.Inoltre, certi fabricatori ponu valutà un disegnu 2D - per stimà u so costu per una quotazione, per esempiu - più rapidamente ch'elli puderanu valutà un mudellu digitale.

Annotazioni: L'ingegneri pruvaranu à include tutte l'infurmazioni pertinenti nantu à un disegnu 2D, ma i pruduttori, i machinisti è altri prufessiunali puderanu annutà u disignu cù e so note.Questu hè simplificatu cù un disegnu 2D stampatu.

Verificazione: Inviendu disegni 2D chì currispondenu à un mudellu 3D, u fabricatore pò esse assicuratu chì e geometrie è dimensioni specificate ùn sò micca scritte in modu incorrectu.

Infurmazione extra: Oghje, un schedariu CAD cuntene più infurmazione cà solu una forma 3D;pò stipulà infurmazioni cum'è tolleranze è scelte di materiale.Tuttavia, alcune cose sò più facilmente cumunicate in parolle cù un disegnu 2D.

Per più infurmazione nantu à i disegni 2D, leghjite u nostru Postu di blog Tutto ciò chì avete bisognu di sapè nantu à i disegni tecnichi.Se avete digià i vostri disegni 2D pronti per andà, mandateli cù u vostru schedariu CAD quandu dumandate una quotazione.

Voerly hè cuncentratuProduzione di machinerie CNC, machining prototipu, bassu vulume
manifattura,fabricazione di metalli, è servizii di finitura di parti, vi furnisce u megliu supportu è servizii.dumandateci una dumanda avà.
Qualchese dumande o RFQ per a tecnulugia di metalli è plastica è machini persunalizati, benvenuti à cuntattateci quì sottu
Chjamate + 86-18565767889 omandate una dumanda à noi
Benvenuti à visitàci, ogni quistione di designu di metallu è plastica è machining, simu quì per sustenevi.I nostri servizii indirizzu email:
admin@voerly.com


Tempu di post: Jul-18-2022