nutizie

In a machinazione di precisione CNC, cumu migliurà l'efficienza di a produzzione attraversu a prugrammazione di u centru di machinazione CNC hè un cursu necessariu per i praticanti di machining.I fatturi chì affettanu l'efficienza di a machina CNC includenu prublemi di l'utensili, i prublemi di l'attrezzatura, i paràmetri di a macchina, ecc., è questi fattori affettanu a prugrammazione di u centru di machining CNC, affettendu cusì indirettamente l'efficienza di a produzzione.

Prima di tuttu, prima di prugrammazione in u centru di machining CNC, duvemu studià currettamente i disegni di u produttu, furmulà a strada di trasfurmazioni di u pruduttu, è preparanu l'utensili di machining adattati.Sutta a cundizione di assicurà a precisione di machining, a superficia di machining deve esse trattata à una volta quant'è pussibule, per riduce i tempi di trasfurmazioni di a superficia di machining.Si deve esse cunsideratu quandu u prugramma in u centru di machining CNC.

1. In una pusizioni è clamping una volta, u trasfurmazioni deve esse cumpletu in una volta quant'è pussibule, per riduce i tempi di trasfurmazioni di u travagliu, accurtà u tempu ausiliariu è riduce u costu di produzzione;

2. In u prucessu di prugrammazione, attente à a razionalizazione di u cambiamentu di l'uttellu per riduce u tempu di u cambiamentu di l'arnesi.L'area per esse processata da u stessu strumentu deve esse finita à una volta quant'è pussibule, per evità u perdu di tempu causatu da u cambiamentu di l'uttellu frequente è migliurà l'efficienza di a produzzione;

3. Per riduce u tempu di esecuzione di a macchina è migliurà l'efficienza di a produzzione, l'attenzione deve esse pagata à u principiu di trattamentu prioritariu di e parti adiacenti in a prugrammazione;

4. In a prugrammazione, cunsiderà u modu di trasfurmà parechji pezzi inseme, trasfurmà parechji pezzi in una volta pò riduce in modu efficace u tempu di chjusu è clamping.

5. In u prucessu di prugrammazione, hè necessariu di evitari a ripetizione di l'istruzzioni invalidi è si move rapidamente sottu senza statu di carica per riduce u tempu d'attesa.

In più di i fattori supra causati da l'efficienza di prugrammazione di u centru di machining CNC, a razionalità di l'attrezzatura di cuncepimentu di u produttu pò accurtà assai u tempu di trasfurmazioni ausiliari.In corta, ci sò parechji fatturi chì affettanu l'efficienza di u machining CNC.Prestu attenzione à i dettagli pò certamente migliurà assai l'efficienza di trasfurmazioni.


Tempu di pubblicazione: Oct-12-2020