nutizie

I principali risorsi di i fornitori di alta qualità di l'industria di trasfurmazioni meccanica sò cuncentrati in a regione Pearl River Delta è Yangtze River Delta, in quale u numeru di fabricatori di trasfurmazioni di torni CNC hè ancu un gruppu assai grande.Allora cumu selezziunà accuratamente i fabricatori di trasfurmazioni di torni CNC?A tecnulugia di i machini Wally vi parlerà di:

Prima di tuttu, prima di sceglie a fabbrica di trasfurmazioni di tornu CNC, duvemu capisce chì u fabricatore di tornu CNC d'alta qualità hà quelli qualità, cumu custituiscenu u standard d'alta qualità?

1. I pruduttori di tornu CNC d'alta qualità deve prima fighjà l'imaghjini è a cultura di l'impresa.U mutivu funnamintali pirchì hè difficiule à furmà cultura in l 'industria machining hè chì a qualità generale di l'impiegati hè poviru.Sè una fabbrica di trasfurmazioni di tornu CNC hà una bona maghjina esterna è cultura corporativa, mostra chì a gestione di l'impresa hè assai attenta, è hà una furmazione eccellente di u persunale è l'accumulazione culturale Caratteristiche di i fornituri di qualità.

2. U sicondu materiale di a fabbrica di trasfurmazioni di tornu CNC d'alta qualità hè a gestione basica 7S.Comparatu cù l'industria elettronica, u 7S in l'industria di trasfurmazioni meccanica hè più difficiuli di implementà.Sè l 'arrangiamentu 7S è a rettificazione in l'attellu hè assai bona, avemu da fà un travagliu assai bonu in a divisione di l'area 7S, piazzamentu materiale è standardizazione di u funziunamentu Manufacturers ponu riduce l'occurrence di parechji prudutti difettu, a consegna serà più puntuale.

3. Verificate l'implementazione dettagliata di u sistema di gestione di l'impresa, u prucessu di trasfurmazioni di quote, u prucessu di consegna di l'ordine, u prucessu di sviluppu di u prucessu, u prucessu di cuntrollu di qualità è u prucessu di sistema.Se e cundizioni sopra sò scontri, mostra chì u funziunamentu di l'impresa hè ancu eccellente è hà e caratteristiche di una fabbrica di trasfurmazioni di tornu CNC d'alta qualità. 

In una parolla, i pruduttori di tornu CNC eccellenti anu una bona maghjina esterna è una squadra di gestione matura, è l'operazione à longu andà hà furmatu una bona atmosfera di cultura corporativa.A visione di a tecnulugia di Volley Machinery hè chì a machinazione di precisione pò aiutà l'innuvazione tecnologica.Speremu di diventà un processore eccezziunale in u campu di a trasfurmazioni meccanica è cuntribuisce à l'innuvazione è a tecnulugia di a Cina.


Tempu di pubblicazione: Oct-12-2020