nutizie

Comu tutti sapemu,lavorazione cnccentru hè un equipaggiu di trasfurmazioni di taglio high-vitezza, a so vitezza spindle pò ghjunghje sin'à 8000-10000rpm / min.Na vota ca un accidenti succedi sottu u funziunamentu high-vitezza, si vi spessu causari cunsiquenzi assai seriu, accussì lu coperchio di prutezzione di u centru di machining hè un equipaggiu di prutezzione indispensabile.U materiale in lamiera di u centru di machining hà una forte anti-collisione, per suprattuttu fatta di piastra laminata à friddu è piastra galvanizzata, chì hè stata tagliata, intagliata, flangiata, stampata, perforata, formata, nervata è altri prucessi, è a superficia hè stata cotta. cù trattamentu di pittura.

Sicondu u tipu di rolu di u scudo di u centru di machining cnc pò esse divisu in a prutezzione internu è a prutezzione esterna, da u significatu litterale ùn hè micca difficiule di capiscenu, a prutezzione internu hè principarmenti per prutege i cumpunenti core di a machina strumentu, cum'è rails di guida. vite, u rolu hè di impedisce u trasportu di ferru è coolant à causari dannu, cusì u materiale vi sceglie una piastra azzaru megliu.A guardia esterna hè principalmente per assicurà a sicurità di l'operatore, pò separà l'area di trasfurmazioni è l'insulazione di l'operatore.

Per fà u lavorazione cncscudu centru pò durà è mantene a sicurità, u travagliu di mantenimentu di ogni ghjornu hè certamente indispensabile, per u mantenimentu di u scudo di u centru di machining cnc cuntene principarmenti i seguenti punti: A: a tappa di a stallazione per fà un bonu travagliu di u travagliu di posizionamentu.

A: a tappa di a stallazione per fà un bonu travagliu di posizionamentu, ogni superficia di pusizzioni di l'attrezzatura deve currisponde à l'urìgine di u centru di machining, a dimensione di coordenate per esse precisa.

B: Trattamentu di ogni ghjornu, a corsa di u spindle in a pezza deve esse trattata.

C: L'orientazione di muntatura di a parte hè coherente cù a direzzione di u sistema di coordenada in a prugrammazione.L'installazione di l'orientazione deve esse ridutta mentre u cumpunente hè di più rigidità.

D: In l'operazioni di u centru di machining multi-axis, a tavula deve esse presa in contu.Siccomu a tavula si move, sopra, riposu, giù è girà, u disignu di l'attrezzatura deve piglià in contu per prevene l'interferenza spaziale trà l'attrezzatura è a macchina.

Ùn importa micca cumu a memoria di trasfurmazioni hè aghjurnata è iterata, a sicurità hè sempre u primu tema, fate un bonu travagliu di prutezzione di u centru di machining CNC per processà in modu più sicuru è efficiente u pezzu di travagliu, per assicurà a sicurità di l'impiegati è a sicurità di u core. cumpunenti di a macchina hè dinù divintatu un ligame assai impurtante.

Ltd. hè impegnata à u processu di centri di machining cnc d'alta precisione hè stata più di quindici anni di sperienza, a cumpagnia hà un tornu CNC di tippu di centru, tippu di cutidianu.tornu CNC, In quantu à u centru di machining cnc d'alta precisione è a machina di machining composite più di dui centu setti, ponu affruntà una varietà di industrii, persunalizazione di pezzi di precisione è pruduzzione di massa, richieste di benvenuta.


Tempu di pubblicazione: 19 ottobre 2021